Welkom - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van marshaliekebart - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van marshaliekebart - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Marsha, Lieke en Bart

Blijf op de hoogte en volg

01 Mei 2007 | Nederland, Maastricht

HELLOOOO!!!

Welkom op onze waarbenjij.nu site waar we jullie op de hoogte gaan houden van al onze avonturen die we gaan meemaken tijdens ons project in SRI LANKA!!!!

Voor de mensen die hier per ongeluk zijn beland of niet precies weten wie we zijn en wat we gaan uitvoeren even een korte omschrijving. Wij zijn Marsha, Lieke en Bart (zie profiel) en wij zullen in de zomer van 2007 bezig zijn met een project waarin muzieklessen en –activiteiten worden georganiseerd in Sri Lanka. We zijn ruim 6 weken daar en we krijgen begeleiding van Felix Havenith, onze steun en toeverlaat die tevens een heleboel voor ons regelt.

Op dit moment zijn we al druk bezig met alle voorbereidingen. De tickets zijn geboekt, spuiten besteld en ons visum is, na de ambassade te hebben gestalkt, ook bijna geregeld. En nu komen natuurlijk de leuke dingen zoals lesmaterialen verzamelen, Singalees leren, liedjes instuderen en natuurlijk deze site inrichten ;)

Tijdens onze voorbereidingen en ons verblijf in Sri Lanka zullen we via deze site op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen. Naast reisverslagen zullen we ook foto’s plaatsen waardoor deze website up-to-date blijft en je niets hoeft te missen!

Tot slot willen we graag nog even je aandacht voor het volgende. Om ons verblijf in Sri Lanka tot een zo groot mogelijk succes te maken, zijn we op zoek naar hulp en support die jij ons misschien wel kunt geven. Dit zou bijvoorbeeld kunnen in de vorm van een financiële bijdrage, waardoor we in Sri Lanka o.a. meer bestedingsmogelijkheden creëren bij de aanschaf van instrumenten, onderwijsmiddelen, etc.
Als je besluit om ons project een financiële ondersteuning te geven, krijg je van ons natuurlijk ook iets terug (als je dat op prijs stelt). Op de eerste plaats krijg je een speciale vermelding op deze website dat je ons helpt met het project, en verantwoorden we tevens wat we met jouw financiële bijdrage hebben gedaan! Daarnaast krijg je van ons na afloop van ons project een dvd met films en foto’s en ben je uitgenodigd op de afterparty waarin we met alle betrokkenen terugblikken op het project onder het genot van een hapje en een drankje.

Heb jij interesse om ons project financieel te ondersteunen, stuur dan snel een mail naar marsha_ybeertje@hotmail.com. Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk een mail terug met gedetailleerde informatie. Iedere bijdrage is welkom!

Deze site houdt je op de hoogte van al onze avonturen, dus surf af en toe gezellig langs :D

Ayubowan gehilla ennam!

groetjes Marsha, Lieke en Bart

  • 01 Mei 2007 - 13:33

    Sander:

    hey lieke, tock lees ik shalie in dat internetadres...

  • 01 Mei 2007 - 13:40

    An:

    Hooooooooi Mars! en natuurlijk ook hoi Lieke en Bart die ik niet ken :)
    Echt zo leuk dat het allemaal doorgaat! Kan je nu idd alles regelen enz en ernaartoe leven! En dan kan je ons echt ubervette verhaaltjes en filmpjes kan vertellen en laten zien als je terug bent!!! Ben echt benieuwd hoe je het daar krijgt! Gister nog in maastricht aangekomen? Ik zie u donderdag!
    Kus!!!!!!

  • 01 Mei 2007 - 20:03

    Wilmy:

    Hallo Marshaliekebart,
    OK, standaard grap maar dan toch: svp bovenstaande naam uitgekeerd in chocoladeletters rond 5 dec. Verder zal ik zeker een zeeeeer frequente gast van deze pagina worden en zal ik al jullie avonturen heel intensief volgen.
    Vast heel veel succes bij de voorbereiding en probeer tussen het studeren door ook vast heel veel voorpret te hebben.

    XXXX mamamarsha

  • 02 Mei 2007 - 09:33

    Viva:

    hallo wereldverbeteraars!! :D wat een super goed project!!was natuurlijk al op de hoogte via mars,maar dit is helemaal leuk om alles te kunnen zien/lezen wat jullie daar gaan beleven!!

    succes!!

    kus viv

  • 02 Mei 2007 - 18:13

    Felix:

    Goed bezig jongens!! Ik heb er zin in. Ik heb trouwens ook een wrbnjij.nu. Daar staat ook alles van vorig jaar op! Zie felixhavenith.waarbenjij.nu. HEEL VEEEL PLEZIER EN SUCCES!!!

    Tabee, Salut en tot gauw.

  • 03 Mei 2007 - 07:16

    Maya:

    Hey Marsha, Lieke en Bart,

    Wat geweldig om te horen dat het project doorgaat! Heel veel succes met de voorbereidingen en ik zal jullie op "de voet" volgen! Het zal vast een onvergetelijke ervaring worden!

    Knuffels en kusjes van Maya

  • 04 Mei 2007 - 13:00

    Joep:

    Te gek! Leuk voor jullie! Ik wou dat ik meekon.

    Joep

  • 07 Mei 2007 - 10:39

    Amber:

    haaaaij zusjee en aanhangsels:D
    echt een super leuk plan en ook super leuk dat het allemaal echt gaat gebeuren ik wens jullie veel succes en lol zulle jullie zoiezo wel hebben nadat ik de film van portugal heb gezien hihi
    nou have fun en mars tot morgen

    dikke knuffel "smeagel"(hihihi kon het gewoon niet laten)

  • 07 Mei 2007 - 13:21

    Marc:

    Hello Ladies en Gentleman,
    Dit is dus het digitale begin! Ik ben nog bezig met de financiele input vanuit de stagepot. Jullie horen van mij.
    Succes!
    M

  • 08 Mei 2007 - 09:52

    Hugo Fredrix:

    Hoi Hoi,

    leuk initiatief.. Ik wens jullie veel plezier en tevens ook genot in sri lanka. Dit zou meer moeten gebeuren.

    Groetjes

    Hugo

  • 08 Mei 2007 - 11:00

    Rob:

    Hey Activelingen,
    Goed idee!, veel leer en muziekplezier.
    Heb je nog muziekles-stuff nodig,.. effe mailen!
    Groeten

  • 08 Mei 2007 - 16:03

    Bro:

    Zuske, ik ga je nu al missen!

  • 09 Mei 2007 - 12:31

    Liesbeth:

    zo, nu eindelijk ook een reactie van mij:)Mooie site hoor:) leuke foto ook:p
    Veel succes in ieder geval en ik zal jullie vanuit hier volgen!!
    dikke kus

  • 11 Mei 2007 - 19:45

    Maria:

    ik doe mee.
    Wil jullie graag sponsoren met materialen die jullie ginds kunnen gebruiken en ook achterlaten??
    M.

  • 12 Mei 2007 - 15:12

    Opa Van Marsha:

    Lief trio wat fantastisch dit muzikaal werk(muziek)project in het verre Sri Lanka voor kansarme kinderen.
    Kunnen jullie misschien een gironummer op deze site plaatsen.
    Mijn bedoeling is om jullie project te introduceren bij verschillende groepen,als kerk,koor e.d. en wil proberen zodoende mee helpen om dit project tot een succes te maken.
    Veel succes kanjers!

  • 14 Mei 2007 - 18:37

    Suzan:

    oke oke oke...Liekske,
    hier is je berichtje al:p..hihi..

    Echt super dat jullie naar Sri Lanka gaan.
    Een unieke ervaring!!
    Een hele fijne en leerzame tijd gewenst aan jullie 3tjes!

    Lieke,Als ik mee moet gaan bij de inentingen om je handje vast te houden hoor ik het he;)

    Ik hou jullie site in de gaten!

    Kus!

  • 15 Mei 2007 - 09:03

    Sofie:

    Vergeet niet je winterjas mee te nemen naar Sri Lanka anders vries je dood, Lieke!

  • 15 Mei 2007 - 11:20

    Eef!:

    Heey Lielie!

    Wat ontzettend leuk en spannend om naar Sri Lanka te gaan! Ik zal de site nauwlettend in de gaten houden en berichten achter laten!:)
    Alvast succes met de voorbereidingen en alles! Natuurlijk geldt dit voor jullie alledrie.

    Xx Eef

  • 16 Mei 2007 - 09:47

    Fanny:

    Whaaaa mars :D echt zoooo gaaf dat je dit gaat doen! (en lieke en bart natuurlijk ook)
    Heel veel succes en plezier gewenst, wil graag foto's en filmpjes zien :D

    Daaaag, liefs fanny

  • 21 Mei 2007 - 19:59

    Riekie (mama Lieke):

    Ha Lieke, Bart en Marscha
    Ik vind het geweldig voor jullie dat het project doorgaat. Wel spannend!!! Wij gaan alle berichten natuurlijk goed volgen.....en...eh... wel goed op jezelf en op elkaar passen!!!
    Groetjes en kus!

    Riekie

  • 04 Juli 2007 - 20:05

    Fanny:

    Heee mars :D

    Ben je al in sri lanka aan gekomen??? Al je spullen met je meegereisd?? Jaaaa ik vind het echt super stoer van je!!!! Heel veel succes alvast

    Daaaaaaaaag liefs fanny (ook suuces voor lieke en bart)

    Zwaai zwaai

  • 07 Juli 2007 - 16:02

    Anke:

    Hee zus, Marsha en Bart!!

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Zo te horen valt het met het harde werken tot nu toe nog wel mee, komt daar nog verandering in of is dit wat ze noemen een buitenlandse stage? Anders ga ik me ook alvast bedenken waar ik over 2 jaar naartoe ga (A)!

    Vandaag kwam de vader van Ivo Jansen bij ons op het terras eten en zelfs hij was benieuwd naar jullie avontuur :P

    Lieke, even een kleine update over mij:
    - Vanaf nu ben ik werkeloos.. vandaag mijn laaste werkdag gehad bij Marni's.
    - ik heb nog steeds geen kamer, want bij de kijkavond van afgelopen donderdag werd de kamer aan het broertje van 1v/d inwonenden gegeven.

    Heel erg veel plezier daar! En zus: heel veel suc6 met al het ongedierte!

    Groetjes Anke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hallo allemaal, Wij zijn Marsha, Lieke & Bart en we studeren alledrie aan het conservatorium te Maastricht. De afgelopen jaren hebben wij muzieklessen gegeven aan verschillende soorten onderwijsinstellingen binnen Nederland in het kader van onze stage. Nu vinden we het echter tijd worden voor een nieuwe uitdaging waarin we letterlijk en figuurlijk onze grenzen gaan verleggen. Daarom zullen we in de zomer van 2007 onze stage en vrije studieruimte invullen in Sri Lanka! Ruim zes weken zullen we actief zijn op het prachtige eiland dat is gelegen in de Indische Oceaan, even ten zuiden van India. Ervaar ook een stukje van ons avontuur door regelmatig deze website te bezoeken, zodat je op de hoogte blijft van onze ervaringen en belevenissen in Sri Lanka! Marsha, Lieke & Bart

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 28265

Voorgaande reizen:

04 Juli 2007 - 18 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: