Sponsors - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van marshaliekebart - WaarBenJij.nu Sponsors - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van marshaliekebart - WaarBenJij.nu

Sponsors

Door: Marsha, Lieke en Bart

25 Mei 2007 | Nederland, Maastricht

Ayubowan!!

Sinds ons vorige bericht zijn wij druk bezig geweest om sponsors te werven en we zijn goed op weg! We zitten op dit moment op een bedrag van € 1415,-. Wij willen alle sponsors die tot nu toe een bijdrage hebben geleverd alvast heel erg bedanken en we zien jullie op de afterparty ;) . Dan volgt nu nog een lijst met de sponsors:

* Junior kamer houten (logo staat op de site)
* Knoworries (logo staat op de site)
* Yamaha muziekschool in Roermond (logo staat op de site)
* Muziekwinkel Reijnen Roermond
* Jongerenkoor Vreeswijk (logo staat op de site)
* Iris Kalinitsch
* Jacqueline Koldenhof, lid harmonie Lentekrans
* Rob Peeters, lid harmonie Lentekrans
* Tijs Ottenheim
* 1ste jaars conservatorium + aanhang
* 3e jaars conservatorium :)
* Iedereen die ons wel heeft geholpen maar graag anoniem willen blijven!

En natuurlijk is nog steeds iedere bijdrage meer dan welkom om goede materialen aan te schaffen voor onze muzieklessen!

Groetjes,
Marsha, Lieke en Bart

• 25 Mei 2007 - 12:30

Suzan:

Liekske!!!!!!

voor elke dag dat het daar onder de 0 graden is krijg je van mij een euro, goede sponsoring:p? :D

;)

• 06 Juni 2007 - 08:36

Janneke:

Hey allemaal! Ik kijk ook eens op de HogeschoolZuyd site en dan staan jullie daar! Wat een super project!

Weet niet of jullie me nog vaag herinneren, maar ben Liesbeths dwarsfluitmaatje ;)

Wens jullie in ieder geval heel veel succes en plezier natuurlijk!!
    xx Janneke

• 07 Juni 2007 - 18:43

Charlotte:

Jeej we staan erbij!! :D
    Te gek!

• 04 Juli 2007 - 12:30

Sven:

Hehe......... eindelijk zijn jullie vertrokken :)

Laten we dit vanavond maar eens flink gaan vieren. (b)

Nogmaals, veel succes en plezier en hopelijk tot over 6 weken ;)

Doegie (k)

• 05 Juli 2007 - 13:57

Mirjam:

Hey,

Het avontuur is begonnen! Veel plezier de komende weken, en Bart, succes met de rijst!

xx Mirjam

• 06 Juli 2007 - 09:54

Riekie:

ik kan nauwelijks wachten op jullie eerste berichten. Hoe was de aankomst? Hoe is het land? moie natuur? en de bevolking? Inderdaad net zo vriendelijk als ik in verschillende reisverslagen gelezen heb? Ik hoop dat jullie gauw iets kunnen laten weten want ik ben reuze nieuwsgierig.
    Groetjes, Riekie

• 07 Juli 2007 - 10:05

Riekie:

Waar blijft jullie bericht? Ik heb vanmorgen inmiddels al 3x gekeken of er al iets te lezen valt. Jammer genoeg nog niet....ik ben vreselijk benieuwd!
    Groetjes.

Hallo allemaal, Wij zijn Marsha, Lieke & Bart en we studeren alledrie aan het conservatorium te Maastricht. De afgelopen jaren hebben wij muzieklessen gegeven aan verschillende soorten onderwijsinstellingen binnen Nederland in het kader van onze stage. Nu vinden we het echter tijd worden voor een nieuwe uitdaging waarin we letterlijk en figuurlijk onze grenzen gaan verleggen. Daarom zullen we in de zomer van 2007 onze stage en vrije studieruimte invullen in Sri Lanka! Ruim zes weken zullen we actief zijn op het prachtige eiland dat is gelegen in de Indische Oceaan, even ten zuiden van India. Ervaar ook een stukje van ons avontuur door regelmatig deze website te bezoeken, zodat je op de hoogte blijft van onze ervaringen en belevenissen in Sri Lanka! Marsha, Lieke & Bart